RESPECT
ZELFONTPLOOIING
GEBORGENHEID
KENNEN en KUNNEN

Gemeentelijke Basisschool De Vierklaver

ASPER

Onze berichten

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
18 uren geleden

Wist je dat onze leerlingen Rots & Water‑lessen krijgen van onze eigen Rots‑en‑Water‑juf Cindy?
Rots & Water is een weerbaarheidsprogramma waarin kinderen leren stevig in hun schoenen te staan (rots) én flexibel mee te bewegen wanneer dat nodig is (water).
Tijdens deze lessen ontdekken ze ook hoe ze hun lichaamstaal, grenzen, zelfvertrouwen en focus beter kunnen begrijpen en inzetten.
Mooie vaardigheden die hen elke dag een stukje sterker maken.
... MeerMinder

Wist je dat onze leerlingen Rots & Water‑lessen krijgen van onze eigen Rots‑en‑Water‑juf Cindy?
Rots & Water is een weerbaarheidsprogramma waarin kinderen leren stevig in hun schoenen te staan (rots) én flexibel mee te bewegen wanneer dat nodig is (water).
Tijdens deze lessen ontdekken ze ook hoe ze hun lichaamstaal, grenzen, zelfvertrouwen en focus beter kunnen begrijpen en inzetten.
Mooie vaardigheden die hen elke dag een stukje sterker maken.
3 Dagen geleden

Foto's uit het bericht van Ouderwerking GBS De Vierklaver Asper ... MeerMinder

Image attachment
2 weken geleden

Op 9 mei mochten we genieten van lachende gezichten, dansende voeten, warme ontmoetingen en heel veel mooie momenten.
Wat was het heerlijk om zoveel kinderen, ouders, familie, vrienden en sympathisanten samen te zien.
Een oprechte dankjewel aan onze fantastische leerlingen die straalden op en naast het podium, aan alle bezoekers voor jullie enthousiasme en aan iedereen die hielp achter de schermen.
Hand in hand bewezen we opnieuw hoe sterk de verbondenheid binnen onze school is.
Geniet nog even mee van de sfeerbeelden van ons schoolfeest om trots op te zijn!
... MeerMinder

Geef een reactie op Facebook

Was een top dagje , kei goed gedaan van iedereen 😁

View more comments

2 weken geleden

Het tweede leerjaar ging deze week enkele keren op pad.
🐝 We bezochten een imker en kregen daar heel wat uitleg over bijen, wespen, de bijenkast, ... We konden daar ook proeven van de overheerlijke honing. 🍯
🐄 We gingen ook op bezoek naar de boerderij en kwamen heel wat te weten over de koeien. We mochten daar zelf ook de handen uit de mouwen steken! Daar werden we na ons harde werk getrakteerd op een heerlijk ijsje. 🍦
🐐 We gingen ook op bezoek bij de geiten en schapen en konden daar de lammetjes aaien en eten geven. 🐑
Daar konden we geitenkaas proeven, mmm!
🚜 Wat een belevenissen de voorbije week! 🚜
... MeerMinder

3 weken geleden

Onze peuters organiseerden een verwendagje voor alle mama’s en oma’s. Ze werden verwend met een ontspannende massage, mooi gelakte nagels en mochten samen met hun peuter een mooie ketting rijgen. Er was ook de kans om samen met hun kleine hartendief op de foto te gaan tijdens een leuke fotoshoot.
Nadien konden ze gezellig genieten van zelfgemaakte koekjes en een kopje koffie.
Dankjewel, Ine Lefevere voor de mooie foto’s!
... MeerMinder

4 weken geleden

... MeerMinder

4 weken geleden

Wat een stralende dag was het! ☀️

Vandaag vierden we ons schoolfeest ‘Hand in Hand’ en we kunnen met een groot hart zeggen: wat was het een topeditie! 🤝

Onder een heerlijk zonnetje hebben we samen genoten van prachtige optredens, superleuke animatie en natuurlijk de lekkerste hapjes en drankjes. Het was hartverwarmend om te zien hoe iedereen de handen in elkaar sloeg om dit mogelijk te maken. 💛

Een enorme dankjewel aan onze fantastische ouderwerking, al onze helpende handen, de creatieve taartenbakkers, de techniek en alle sympathisanten die met plezier een handje toestaken. Dankzij jullie inzet werd het een onvergetelijke dag voor de kinderen (en voor ons)!

Bedankt aan iedereen die erbij was!
#handinhand #schoolfeest #festival #SamenSterk #TopEditie #Genieten
... MeerMinder

Wat een stralende dag was het! ☀️ 

Vandaag vierden we ons schoolfeest ‘Hand in Hand’ en we kunnen met een groot hart zeggen: wat was het een topeditie! 🤝

Onder een heerlijk zonnetje hebben we samen genoten van prachtige optredens, superleuke animatie en natuurlijk de lekkerste hapjes en drankjes. Het was hartverwarmend om te zien hoe iedereen de handen in elkaar sloeg om dit mogelijk te maken. 💛

Een enorme dankjewel aan onze fantastische ouderwerking, al onze helpende handen, de creatieve taartenbakkers, de techniek en alle sympathisanten die met plezier een handje toestaken. Dankzij jullie inzet werd het een onvergetelijke dag voor de kinderen (en voor ons)!

Bedankt aan iedereen die erbij was! 
#handinhand #schoolfeest #festival #SamenSterk #TopEditie #GenietenImage attachment
1 maand geleden

Buitenlesdag + stralend weertje + picknicken + metend rekenen = genietend leren... 😊 ... MeerMinder

Buitenlesdag + stralend weertje + picknicken + metend rekenen = genietend leren... 😊Image attachment
1 maand geleden

Buitenlesdag bij de peuters: met extra materiaal in de zandbak gingen de kinderen volop op ontdekking. Ze maakten zandtekeningen en moddertaartjes en experimenteerden met buizen en zand, waarbij ze hun technische vaardigheden spelenderwijs ontwikkelden. Ook het zonnetje was van de partij tijdens onze buitenspeelweek! #buitenleren ... MeerMinder

Lees meer berichten