RESPECT
ZELFONTPLOOIING
GEBORGENHEID
KENNEN en KUNNEN

Bingel is het leukste oefen- en leesplatform

Oefeningen op Bingel en Bingel Raket zijn “slimme oefeningen“. De inhoud is gevarieerd en volledig afgestemd op het Vlaamse onderwijs. De oefeningen zijn adaptief, het niveau wordt automatisch afgestemd op de vaardigheden van elke leerling.

Iedere leerling kiest een eigen Avatar. Die motiveert de leerling tijdens het oefenen en kan naar eigen smaak aangepast worden. Er is een ruime keuze aan haardrachten,  kleding en allerlei accessoires. De Avatar wordt nooit saai want we verrassen de leerlingen regelmatig met nieuwe Avatar-accessoires.

Wie goed oefent ontvangt pingping. Pingping kan je ruilen voor Avatar-accessoires.

Het online oefenplatform Van Die Keure

Kabas is de digitale toolbox van die Keure die blended learning mogelijk maakt. Het bevat al het nodige methodemateriaal voor leerkrachten én leerlingen..

Type10 online oefenen

Type10 Online is de aanvullende module van Typ10 waar het accent ligt op de correctheid en het tempo van het blind typen. De verschillende opties in het programma ondersteunen het leerproces.
Typ10 Online is onderverdeeld in verschillende niveaus, dus toepasbaar voor élk kind.

Alle leerlingen een persoonlijk Office365 account

GBS De Vierklaver voorziet voor alle leerlingen een persoonlijk Office365 account. 
Met deze account kunnen leerlingen in ‘the cloud’ inloggen en thuis verder werken aan hun digitale opdrachten in de klas. 

Elke leerling in de digitale klas

Naast onze traditionele fysieke klas heeft elk leerjaar ook een digitale klas
Leerlingen loggen via hun persoonlijke teams in, afstandsonderwijs met al haar opties wordt op deze manier aangeboden. 
Filmpjes en geluidsfragmenten worden doorgestuurd, opdrachten uitgedeeld. 
Vragen kunnen gesteld worden in de live chat of via berichtje naar de leerkracht.

Persoonlijke Cloud-opslag voor elke leerling

Met hun persoonlijke OneDrive kunnen onze leerlingen hun bestanden zowel van thuis of op school bewerken, opslaan, toevoegen.